هتل های 3 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل بیوک پاریس استانبول .gif.gif.gif Istanbul Buyuk Paris Hotel

هتل بیوک پاریس استانبول Istanbul Buyuk Paris Hotel جز هتل های 3 ستاره خوب است که در سال 1986 میلادی در منطقه آکسارای استانبول ترکیه بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 95 اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکاناتی همچون تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون،حمام و وان،سشوار و... آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد. فاصله هتل بیوک پاریس استانبول تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد ایاصوفیه،مسجد سلطان احمد،کاخ توپکاپی،بازار بزرگ استانبول،آب انبار قدیمی شهر و... تنها 5 الی 15 قیقه بصورت پیاده روی میباشد. میهمانان تور استانبول می توانند از صبحانه بوفه هتل بصورت رایگان استفاده نمایند و در ادامه روز از آثار تاریخی و توریستی استانبول بازدید کنند. فاصله هتل بیوک پاریس استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد و این هتل در سال 2014 به طور کلی بازسازی شده است.

-بیوک-پاریس-استانبول.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل بیوک پاریس استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران،اینترنت بی سیم رایگان،خدمات تحویل بار و چمدان،ترانسفر فرودگاهی،تهویه مطبوع،خدمات لاندری و خشک شویی،روم سرویس و... .

-بیوک-پاریس-استانبول-2.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-3.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-4.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هرامونتاگنا استانبول .gif.gif.gif Istanbul Hera Montagna Hotel

هتل هرامونتاگنا استانبول Istanbul Hera Montagna Hotel یکی از هتل های با کیفیت سه ستاره است که در سال 1995 در نزدیکی تکسیم و در منطقه شیشلی استانبول بنا شده است. هتل هرامونتاگنا استانبول در 5 طبقه و در مجموع با 28 اتاق و سوییت خود از جمله اتاق های استاندارد،اتاق دلوکس و فمیلی روم با امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبع و گرمایشی،چای ساز،تلویزیون LED،حمام و دوش مجزا، مینی بار و... آمادگی ارائه خدمات به مسافران تور استانبول ترکیه می باشد. هتل هرامونتاگنا استانبول از نظر موقعیتی نزدیک به میدان تکسیم استانبول واقع شده است و مراکز تجاری خرید و رستوران و کافه ها در اطراف آن واقع شده اند و فاصله هتل هرامونتاگنا استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی استانبول همچون برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه کمتر از یک کیلومتر و تا مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و... حدود 6 کیلومتر میباشد. همچنین فاصله هتل هرامونتاگنا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 30 کیلومتر میباشد. میهمانان تور استانبول میتوانند روز خود را با صرف وعده صبحانه بوفه غنی شروع کنند و از صرف ناهار و شام در رستوران هتل لذت ببرند و همچنین بار موجود در کنار رستوران با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول است. در صورت میل بودن گردشگران تور استانبول می توانند برای صرف ناهار و شام به رستوران های معروف همجوار هتل هرامونتاگنا استانبول مراجعه کنند. هتل به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران تور استانبول می باشد و خدماتی همچون تحویل بار و چمدان،صرافی، خشک شویی و اتو کشی و ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اندک انجام میدهد. این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-هرامونتاگنا-استانبول.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل هرامونتاگنا استانبول

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،آسانسور،اینترنت بی سیم،خشکشویی و اتوکشی،روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ماهواره ای،گاوصندوق و... .

-هرامونتاگنا-استانبول-2.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-3.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-4.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوگوت استانبول .gif.gif.gif Istanbul Sogut Hotel

هتل سوگوت استانبول Istanbul Sogut Hotel با 3 ستاره در سال 1986 در منطقه شهزاده باشی و منطقه تاریخی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 50 اتاق و سوییت آرام،تمیز و دلنشین به استقبال از میهمانان تور استانبولمیرود و این هتل با توجه به موقعیت خود در یک منطقه بدون ترافیک و آرام قرار گرفته است. هتل سوگوت استانبول به اماکن تاریخی و گردشگری استانبول همچون مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ شهر، میدان اسب دوانی، آب انبار کلیسا قدیمی، ایاسوفیه و... نزدیک میباشد و همچنین فاصله هتل سوگوت استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 15 کیلومتر میباشد. میهمانان تور استانبول بعد از صرف صبحانه بوفه باز طیف گسترده ای از انتخاب ها همچون نوشیدن یک فنجان قهوه در باغ هتل و یا گردش در آثار توریستی و تاریخی را دارند. ایستگاه های مترو و اتوبوس به ترتیب 500 و 400 متر با هتل فاصله دارند. هتل در سال 2006 به طور کامل بازسازی شده است.

-سوگوت-استانبول.jpg

-سوگوت-استانبول-1.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل سوگوت استانبول

پذیرش تمام وقت با پشتیبانی از چند زبان،رستوران بین المللی و کافه،سیتستم تهویه مطبوع و گرمایشی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان،حمام ترکی و ماساژ درمانی و... .

-سوگوت-استانبول-2.jpg

-سوگوت-استانبول-3.jpg

-سوگوت-استانبول-4.jpg

-سوگوت-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بلو وی سیتی استانبول .gif.gif.gif Istanbul Blueway City Hotel

هتل بلو وی سیتی استانبول Istanbul Blueway city Hotel یکی از هتل 3 ستاره زیر مجموعه شرکت هتل های گروه بلو وی می باشد و در سال 2014 در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و با تعداد 20 اتاق نوساز و تمیز آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول در قلب شهر استانبول می باشد. اتاق های هتل بلو وی سیتی دارای یک تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع، مینی بار، یک چای ساز می باشند. هتل بلو وی سیتی استانبول تا مرکز کنوانسیون استانبول نمایشگاه شهر تنها 400 متر فاصله دارد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی مانند کلیسا سنت اسپریت 400 متر و میدان تقسیم استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. هتل نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت مناسبی دارد و فاصله ایستگاه عثمان بی مترو تا هتل حدود 800 متر میباشد. گردشگران و میهمانان تور استانبول در فضایی دلنشین میتوانند از خدمات صبحانه بوفه هتل بهره مند شوند. فاصله هتل بلو وی سیتی استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر می باشد.

-بلو-وی-سیتی-استانبول.jpg

-بلو-وی-سیتی-استانبول-1.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل بلو وی سیتی استانبول

پذیرش 24 ساعته،رستوران،سیستم تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،مینی بار،سرویس روم تمام وقت و... .

-بلو-وی-سیتی-استانبول-2.jpg

-بلو-وی-سیتی-استانبول-3.jpg

-بلو-وی-سیتی-استانبول-4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سینم استانبول .gif.gif.gif Istanbul Sinem Hotel

هتل سینم استانبول Istanbul Sinem Hotel یکی از هتل های با درجه بندی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 16 اتاق راحت و تمیز به ارائه خدمات رسانی برای گردشگران تور استانبول می پردازد. هتل سینم استانبول  در منطقه تاریخی و جذاب قدیمی شهر واقع شده است و فاصله آن تا اماکن توریستی استانبول مانند بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی، ایا صوفیه، کاخ توپکاپی عثمانی، کلیسای ارتودوکس ها و ارمنی ها بسیار نزدیک می باشد. هر روز صبح ساعت 7 الی 10 صبح صبحانه بصورت بوفه با کیفیت عالی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود و همچنین مسافران هتل سینم استانبول با خدمات سرویس دهی اتاق شبانه روزی و نوشیدنی های موجود در لابی میتوانند از مهمان نوازی سنتی ترکیه لذت ببرند. فاصله هتل سینم تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد و همچنین گردشگران تور استانبول در صورت اقامت بیش از 3 شب بصورت رایگان به هتل ترانسفر میشوند.

-سینم-استانبول.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل سینم استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران با صبحانه بوفه،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی،خدمات تحویل بار و چمدان،سرویس دهی اتاق 24 ساعته،پارکینگ،اینترنت بی سیم وای فای،خدمات بیدار باش و... .

-سینم-استانبول-1.jpg

-سینم-استانبول-2.jpg

-سینم-استانبول-3.jpg

-سینم-استانبول-4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: